I wanna be perfect!

Ako byť štíhla ako celebrity?

3. března 2012 v 9:37 | RiRian A. |  Advices and my habits
Hi, ladies!
Tento článok sa zaoberá tým, ako byť štíhla ako Heidi Klum či Katy Perry. Za svoju postavu vďačia v značnej miere ich osobným trénerom- vyzbierala som od nich pár tipov a sú celkom zaujímavé, tak čítajte:

Ovocie, ktoré neje Katy Perry
Meno Harley Pasternak ste už možno počuli, ide totiž o jedného z najznámejších hviezdnych trénerov. Tento pán momentálne spolupracuje napríklad s Katy Perry či Lady Gagou a treba povedať, že jeho "výsledky" sú naozaj lákavé. Čo okrem iného teda Harley vynecháva z jedálnička? Sú to banány a hrozno. Heslom tohto trénera je, že treba jesť iba ovocie, ktoré má jedlú šupku, a to banány nespĺňajú. Prichádzajú tak o množstvo živín, čo je ich veľkým mínusom. V prípade hrozna sú problémom cukry, ktorých má tohto ovocie až príliš veľa, preto so treba vyberať plody s menej sladkým obsahom.
Bezbublinková Whitney Port
Na čistej vode je aj Whitney Port, ktorú trénuje John Damon. Z režimu jej celkom vylúčil bublinkové nápoje, a to aj tie s prívlastkom diétne či light. Nápoj, ktorý je nasycovaný bublinkami, vraj nemá takmer žiadne kvality a v jeho neprospech hrá zvyšovanie rizika zubného kazu, oslabovanie kostnej hmoty a možná hypertenzia. Ak je navyše sóda dochutená cukrami, s diétnym režimom nemá vôbec nič spoločné. (takže sa asi nadobro vzdám coca coly light) =)
Heidi, nepriateľka lepku
Aj keď Heidi Klum nie je celiatička, lepok v jej jedálničku nemá veľa miesta. Postaral sa o to tréner David Hirsch, ktorého preslávilo zhadzovanie Heidiných kíl po pôrode a lepok sa snaží obchádzať vo všetkých spracovaných potravinách. Podľa tohto odborníka ide o zložku, ktorá nadúva brucho a potraviny, ktoré ho obsahujú, navyše unavujú telo. V čo najväčšej možnej miere ho preto pri zostavovaní jedálnička vynecháva a Heidino telo dokazuje, že je to možno aj dobre.
Hmm, čo vravíte? =)

I-wanna-be-a-princess-nat-and-sara-20833549-500-303_large
 


Komentáře

1 stop-wishing stop-wishing | Web | 3. března 2012 v 10:40 | Reagovat

snad budem spolu)

2 Pyrit Pyrit | Web | 3. března 2012 v 11:25 | Reagovat

Hmm to s lepkem vypadá zajmavě ,nejspíš by mě to vůbec nenapadlo. A bublinky..zrovna nedávno jsem o tom četla ,takže jsem se jich vzdala taky :) (a je to o hodně lehčí než odolávat jídlu) ikdyž je pravda že cocacola a kofola mi budou chybět..:D

3 Denn Denn | Web | 3. března 2012 v 13:00 | Reagovat

Jo to jsou dobrý tipy :D Ten 2. bod mi vůbec nevadí...NESNÁŠÍM BUBLINKOVANÉ NÁPOJE. So...no problem. :D A ten 1. je taky good =)

4 hubnulka-jita hubnulka-jita | Web | 3. března 2012 v 14:36 | Reagovat

Ahoj, určitě spřátelím... já teda bych banány nevynechala... suprově zasytí takže jako večeře druhá nebo odpolední svačina ideální a hrozny mají moc cukru, ano je to pravda ale kdyz si je dá clovek dopoledne tak ty ten cukr se krásne za den vytratí ;-) stačí si to dobře naplánovat

5 Jane Jane | Web | 3. března 2012 v 15:16 | Reagovat

Já četla, že bublinky taky zvětšují celulitidu. A stejně nesnáším bublinky :D A banán a hrozno jako nakopávka k snídani nebo po cvičení je úplně dobrá věc, jen toho jíst s mírou :) vlastně jako všechno jídlo :D

6 Mimi Mimi | Web | 3. března 2012 v 17:17 | Reagovat

Wow.. No.. Bohužel.. Banány miluju a vzdát se jich nehodlám :D.
Ale bublinky nepiju už hodně dlouho ... :)

7 Mína Mína | Web | 3. března 2012 v 22:18 | Reagovat

Banány moc nejím,hrozno mám ráda.Jasný,že to obsahuje spoustu cukru,ale je to zdravý,musí se to jen jíst s mírou.

A bublinek bych se nikdy nevzdala,hlavně coly light!!:D Ale mohla bych to zkusit aspoň omezit.I když...:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama